Berry, mint nekromanta
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Ezen az oldalon személyes véleményemet olvashatod a Nekromantáról. Természetesen nem kötelező egyetértened velem.
ekromanta. Az összes kaszt közül ez fogott meg leginkább, szerintem ez a legjobb karakter. Nemcsak a képzettségei, az idézések és átkok szempontjából, hanem mert ennek a karakternek stílusa van. Nézd csak, megy egy csontpajzzsal, egy csontsisakkal és mondjuk egy életszívós csonttal, rögtön érteni fogod miről beszélek, vagy hallgasd meg a szövegeit, azok is igen hatásosak, egyből meglesz a kellő hangulat. Az is tetszik a Nekromantákban, hogy nem a szokásos a helyzet, hogy mi vagyunk a jók és meg kell ölni a gonoszt. A Nekromanták nem jók, ők csak az egyensúlyt keresik. Az első 1.10-es karakterem Zhyaf. Alapvetően Spirit-es Nekromanta, így az Idézésekre és az Átkokra is csak 1-1 pont került. A + skillekkel együtt így is elég erősek lesznek egy ilyen karakter számára.

Méreg- és Csontvarázslatok
Az egyik legfontosabb újdonság az 1.10-ben a Synergie rendszer bevezetése, ami tulajdonképpen megszünteti a skillpont tartalékolást, felhalmozást. Nyugodtan lehet fejleszteni a Teeth-et, hiszen az később erősíteni fogja a Bone Spirit-et is. Én is így tettem, kezdetben majdnem minden skillpontot erre a képzettségre raktam, felhúztam 10-esre. Nagyon jól lehet vele haladni a játék elején.
A Bone Spear megjelenésével kissé háttérbe szorul ugyan, de eleinte bizonyos helyzetekben még hasznosabb lehet nála. A magam részéről eddig is párhuzamosan fejlesztettem a Bone Spear-t és Spirit-et, az 1.10-ben azonban ez már különösen ajánlott. Így két, más-más helyzetben alkalmazható, egymást erősítő skillhez juthatunk. A Spirit egy ellenfél gyors megölésére jó (egyedüli szörny, unique főnök, hullajelölt CE-hez), míg a Spear tömegben hatásos, főleg ha libasorban érkezik az ellen. Tehát szépen fejlesszük fel mindkét képzettséget 20-asra. Közben, ha már nagyon szükséges, 1-1 pont mehet a Bone Armor-ra és valamelyik Csontfalra is.
A Bone Armor később igen hasznos lesz, például Hell Bloody-n a dárdák és nyilak záporában nélküle nagyon hamar meghalna szeretet Nekromantánk. Mégsem igazán érdemes 1-nél több pontot tenni rá, inkább válassz egyet a Csontfal és a Csöntbörtön közül, és azt fejleszd, hiszen azok a Bone Armor-on kívül a Teeth-et, a Spear-t, és a Spirit-et is erősítik.
Én a Csontbörtönt választottam, miután a Spirit és a Spear is 20-as volt párhuzamosan fejlesztettem a Bone Prison-t és a Teeth-t. A Prison már 10-es szinten is eléggé megerősíti a Bone Armor-t, lehet választani, vagy további pontokat teszel rá, tovább erősítve a Bone Armor-t, a Teeth-et, a Spear-t és a Spirit-et, vagy más képzettségekre raksz inkább pontot. A Teeth-et érdemes ”kimaxolni”, ugyanis a Synergie bonuszoktól ez a skill is igen erős lesz és még Hellen is előfordul, hogy használom. Nagy területre hat, így tömeg ellen remekül beválik, igaz, főleg a kevés élettel rendelkező ellenfelek ellen, például akiket előzőleg meggyengített egy CE. Ha nem kifejezetten a Poison ágra akarsz specializálódni, akkor most sem érdemes rá pontokat pazarolni. Magic immune dögök ellen jól jöhet egy Poison Nova-s bot a másodlagos fegyverzet helyén, így skillpont veszteség nélkül is lehet poison sebzésed ilyen esetekre.

Rontások
Az Átkokra - mint már írtam - elég 1-1 pont is. A Lower Resist ígéretesnek tűnhet, de később már alig nő a resist csökkentése szintenként, ráadásul a magic ellenállást már nem csökkenti az 1.10-ben, vagyis a Spirit és társai sebzését sajnos nem növeli. Csapatban azonban mégis felbecsülhetetlen az értéke, mivel képes leszedni az immunitásokat is. Az egyik leghasznosabb átok az 1.10-ben az Attract lesz, amíg a szörnyek egymással vannak elfoglalva, szépen megölheted őket. Hell-en a Bloody Foothills például Attract nélkül halálos veszedelem lehet. Nagyon hasznos átok a Decrepify, jelentősen lelassítja az ellent, Holy Freeze-s kísérővel párosítva különösen hatékony. Ha egyedül vagyok a játékban ez a fő átkom. Akárcsak az Amplify Damage ez az átok is leszedi a fizikai immunitást. Ezenken kívül a Dim Vision-t használom a legtöbbet.


Idézések
Ez a fejlesztés nem sok pontot hagy az Idézésekre, pedig az 1.10-ben már egy idézős Nekromanta is megállja a helyét. Nekem 1-1 pont van mindegyiken, így a + skillekkel egy kisebb kisegítő hadsereget tudok feltámasztani. Pár Revive és néhány Mágus, golyófogónak tökéletesek. Az Iron Golem és a Fire Golem is hasznos lehet, az Iron a Thorns miatt, a Fire pedig a tűzsebzés okán.
Én az Iron-t kedvelem jobban, azt szoktam használni. Nem sokat ér, inkább csak figyelemelterelésre jó, de arra nagyon. Persze ha valaki rámegy a gólemekre, nagyon erős kis követőket hozhat össze, csak győzze skillponttal.

Tulajdonságok

Statpontból ezzel szemben rengeteg van. Erőre és Ügyességre csak annyit kell rakni, hogy elbírjuk a kiszemelt tárgyakat. Manából sem kell olyan nagyon sok, 500 már bőven elég, hiszen annyi mana italt viszek magammal, amennyit csak akarok, nem kell mindent ”hardware-ből” megoldani. Vitality-re lehet pakolni bőven, minél több a Life, annál jobb, máshova úgysem tudjuk tenni a maradékot.

Zsoldos

A zsoldosom egy igazi sivatagi harcos, nem beszél sokat, csak teszi a dolgát. :) Act 2-es segédet használok Holy Freeze aurával. Nagyon praktikus, szépen lelassítja a szörnyeket, így a zsoldos sem olyan halandó és nekem is könnyebb dolgom van, még a fürgébb ellenfelekkel is.

Felszerelés

A felszerelésemnél a + skill dominál, nagyon fontos még a resist és a Fast Cast is. Ezekből sosem lehet elég. A resist-et általában charmok adják, a skilleket a tárgyak. 20%-nál kevesebb Faster Cast Rate-tel ne is próbálkozz, különben iszonyú lassan tudsz csak haladni.

Játékmenet

A játékmenet a következő. Elnyomsz egy Decrepify-t és egy Attractot, utána a szörnyek elhelyezkedésétől és életerejétől függően Teeth, Bone Spear és Bone Spirit sorozatokkal támadsz. Néha egy-egy CE, ha túl sokan vannak. A keményebb dögöket nyugodtan falazd be, így már nem annyira veszélyesek, könnyebb végezni velük. Ráadásul a csontfalak felfogják a Lightning Enchanted dögök villámpamacsait, már ameddig bírják életerővel persze. Multiban természetesen a csapattársak igényeihez kell alkalmazkodni, ott egy kicsit másképp néz ki a játék, legjobb ha kitapasztalod ki mit szeret.

Lehet, hogy nem azt láttad ezen az oldalon, amit szerettél volna, lehet, hogy valamit másképp gondolsz, nos ennek megvitatására szeretettel várlak a Nekromanta Rejtekben a Tanácsteremben.
Most pedig menj! Rathma kísérjen utadon!

A leírás LoD 1.10 patch alatt készült.