Harcművészet
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
"Akit nem a hamis ego ösztönöz, és értelme mentes az anyagi kötelékektől, azt tettei nem kötik, s nem is gyilkos ő, még ha embereket öl evilágban." - Bhagavad Gita, 18.17
z orgyilkos harcművészeti képzettségeit két fő kategóriába különíthetjük el. Az első kategóriába tartoznak az úgynevezett befejező mozdulatok, melyekkel a betárolt energiákat tudjuk kisütni. Fontosnak tartom még itt megjegyezni, a félreértések elkerülése végett, hogy a sima támadás is befejező ütésnek minősül. A másik osztályt a feltölthető képességek alkotják, amelyek kihasználásához először néhány sikeres ütést kell bevinnünk ellenfeleinknek. Csak ezután süthetjük ki, és élvezhetjük az általuk kínált bonuszt. Ezek főleg elemi támadási formák lesznek, de akad néhány egészen speciális is.

Ez a kép egy ritka pillanatot örökít meg, a Bérgyilkosnő minden feltöltő képessége maximumon van:



1. szintű képességek

Tiger Strike - TigriscsapásDragon Talon - Sárkánykarom
A legegyszerűbb feltölthető képesség. Sokkal nagyobb fizikai sebzést okozhatunk segítségével. Mellette szól, hogy csak kobra-, illetve tigrisütések kombinációjával fogjuk a legkönnyebben legyőzni - nem fizikai immunis - ellenfeleinket, ha egy az egy ellen harcolunk velük. Ismereteink mélyülésével manaigénye nem változik, csak sebzése és támadóértéke nő. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.
Az első speciális befejező mozdulatunk. Igazából semmi különös, csak egy gyomorforgató rúgás, ellenfelünk irányában. Igen látványos, főleg, ha néhány elementáris feltöltést is betároltunk előzőleg. A magasabbrendű befejező mozgások előkövetelménye, egyébként csak szép. Ha mégis magasabb szintű elsajátítása mellett döntünk, számíthatunk sebzésének és támadóértékének növekedésére. Sőt, ha igazán sok energiát fordítunk rá, rúgásaink száma is emelkedhet. Manaigénye fejlődésünk minden szakaszában változatlan.

6. szintű képességek

Fists of Fire - Tüzes ÖklökDragon Claw - Sárkánykörmök
A képesség használatával a legegyszerűbb elemi segítőnket: a tüzet hívhatjuk oldalunkra társnak. Feltölthető képesség, kisütésének többféle módja lehet. Rövid koncentrációval, és egy ütéssel csak egy ellenfelünk érzi majd meg erejét - tűzsebzés formájában -, ha azonban több időt szánunk feltöltésére, pár másodpercre felgyújthatjuk a talajt magunk mellett, illetve kisebbfajta tűzrobbanást is okozhatunk vele. Előkövetelményként a Tigriscsapás ismerete szerepel. Magasabb szinteken csak sebzése és támadóértéke növekedik, manafogyasztása változatlan marad. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
A második speciális befejező mozgásunk. Speciális, mert ez az egyetlen képesség, melynek használatához két fegyverre van szükségünk. Használatakor az orgyilkos egy - majdnem védhetetlen - ütéskombinációval támad ellenfelére, és ha ez még nem lett volna elég, az előzőleg betárolt energiákat is rászabadítja. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarom ismerete. Ismereteink mélyítése közben sebzésünk és támadóértékünk fog növekedni, manafelhasználása konstans. Csak két, karom osztályú fegyverrel használható.

12. szintű képességek

Cobra Strike - Kobramarás
Már-már a tiszta vámpírizmus megjelenése orgyilkosunk fegyvertárában. Használatakor az ellenfél élet- és mágikus energiáit tudjuk magunkévá tenni. Kisütésének pillanatától függ a lopás típusa, és erőssége is. Előkövetelmény a Tigriscsapás ismerete. Fejlesztésének következtében az energiaszívás mennyisége, és a támadóértékünk nő, manaemésztése változatlan marad. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.

18. szintű képességek

Claws of Thunder - Villámok KarmaiDragon Tail - Sárkányfarok
Második elementáris feltöltési képességünk az elektromos energiákat szólítja meg. Hatalmas pusztítást vihet végbe, de figyeljünk, hogy mindig a megfelelő formában engedjük ki a kezeinkből. Nem mindegy ugyanis, hogy egy - mindent elsöprő - hullámban, egy irányban szabadítjuk fel, vagy sok kis apró tüskét hozunk belőle létre. Előkövetelménye a Tüzes Öklök képzettség ismerete. Ha időt fordítunk elsajátítására, tapasztalhatjuk, hogy a sebzés és a támadóérték növekedése mellett manaigénye nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Igen érdekes befejező mozdulat, egy rúgással indul, amit egy robbanás és az előre eltárolt energiák kisütése követ. A robbanás hatására a közvetlen közelünkben lévő ellenfelek hátratántorodnak, vagy esetleg a reinkarnáció következő fázisába lépnek. Megtanulásához előkövetelmény a Sárkánykarmok ismerete. Magasabb ismereti fokon a robbanás és a rúgás sebzése, valamint a támadóértéke emelkedik. Manafogyasztása nem növekszik.

24. szintű képességek

Blades of Ice - JégpengékDragon Flight - Sárkányrepülés
(delay: 2 mp)
Az elemi feltöltések közül a jég és a hideg uralmát sajátíthatjuk el utoljára. A képesség használatával nagy területen dermeszthetjük meg ellenfeleinket, és adhatunk jelentős hidegsebzést támadásunkhoz. Előkövetelmény hozzá a Villámkarmok ismerete. Mélyebb megismerésével növelhetjük sebzését és támadóértékét. A használatához szükséges mana mennyisége nem változik. Csak karom osztályú fegyverrel használható. Ez a képesség egy vagy két karommal is feltölthető.
Az orgyilkos talán legsokoldalúbb befejező mozdulata ez, hiszen nyithatja meglepetésszerűen az összecsapást egy ilyen rúgással, és veszély esetén könnyen el is tud vele menekülni, még akkor is, ha körbeveszik. Maga a képesség egy teleportból és egy rúgásból áll. Természetesen, ha vannak betárolt energiáink, a támadás azokat is felszabadítja. Előkövetelmény megtanulásához a Sárkányfarok ismerete. Hosszabb távú használata és gyakorlása során emelkedik sebzése és támadóértéke. Manaemésztése magas, de változatlan marad.

30. szintű képességek

Phoenix Strike - A Főnix Támadása
Az elementáris támadási formákat ötvözték egybe ebben a képességben. Kisütésének idejétől függően idézhet az orgyilkos tüzet, villámokat, jeget. Ez igen sokoldalúvá teszi a képzettséget, és majdnem minden szituációt megoldhatunk vele. Fontos megjegyezni, hogy a jég típusú támadás itt valódi fagysebzést okoz, és nem hideg általi lassítást. Ennek jelentőségét nem hiszem, hogy külön kellene hangsúlyoznom. A megismeréséhez előkövetelménynek számít a Kobramarás és a Jégpengék ismerete. Magasabb szintre emelésével sebzései és támadóértéke növekszik, manaigénye azonban mindvégig konstans. Bármilyen osztályú fegyverrel használható. Ez a feltöltő képesség csak egy fegyverrel tölt fel.

A leírás LoD 1.09d alatt készült.