Idézések
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
"Életre kel az élettelen, s szolgál majd téged szüntelen..."

nekromanta élőhalott követői és a hozzájuk kapcsolódó mesterségek tartoznak ehhez a skilltabhoz. Három nagy csoportba oszthatók:



  • Általában minden nekrónak rendelkeznie kell egy gólemmel - ez stílustól függően változhat. Ő az állandó társunk, ki támadva védelmez minket, egészen a pusztulásáig. Idézésük az Iron-t kivéve kötetlen, bárhova és bárhol megidézhetjük őket - de mindig csak egyet.

  • A csontvázak soha nem voltak erősek, egészen az 1.00-ás verziótól kezdve - azonban most fordult a kocka, jelenleg az ismert legerősebb nekromanta fejlesztés az övék. Ha őket fejlesztjük, mind a Skeleton Mastery, mind a Raise Skeleton képzettségeket (esetleg még a Raise Skeleton Mage-t is) alap 20-ig kell emelni.

  • Követőink harmadik képviselője a különféle feltámasztott szörnyek, a Revive-ok. Annak ellenére, hogy az idéző képzettségek csúcsát alkotják és elméletileg ők a nekromantát kísérő élő és támadó pajzs, sajnos az intelligenciájuk, valamint sebességük hagy némi kívánnivalót maguk után és manaköltségük sem felendő. A legnagyobb problémát mégis az elhagyott egyedek jelentik, akik villámgyorsan kilépnek az irányításunk alól (és ezzel elpusztulnak).


  • De következzenek a képzettségek részletes leírásai, a hozzájuk tartozó szintkövetelmények szerint.

    1. szintű idézések


    Raise Skeleton - Csontváz Idézése

    A képzettség hatástalan Immune to Physical szörnyek ellen.
    Hullából idéz meg egy csontvázharcost, közelharci fizikai sebzéssel. Az első három szinten 1-el nő a megidézhető csontvázak száma, azt követően azonban már csak 3 szintenként nő 1-el a számuk (tehát 6. szinten lesz 4). A csontvázak nagyon jól mutatnak mellettünk és nagyon hatásosak - az új csontvázhadsereg az 1.10 egyik jelképévé vált a B.neten is. Sebzésük, védelmük és életük rendkívül jól fejleszthető mind ezzel, mind a támogató passzív képzettséggel, így a csontvázak a nekró legerősebb követői. Pozitívan bugosak: a valós értékeik sokkal nagyobbak a kiírtaknál.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Skeleton Mastery
    Summon Resist
    -


    Skeleton Mastery - Csontmesterség
    (Passzív képzettség)
    Ez a nekromanta három passzív képzettsége közül az egyik. A csontváz és revive követőink életét, védelmét és sebzését növeli, kellemes mértékben. Csontis és revive nekró esetén alapvetően maxolni kell (csontis nekrónál csak miután a csonti már 20). Akárcsak a Raise Skeleton, ez is bugos: növeli a csontik védelmét is, valamint sokkal nagyobb mértékben növeli a csontik sebzés és élet értékeit, mint amit kiírva láthatunk.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    -Raise Skeleton
    Raise Skeleton Mage
    Revive

    6. szintű idézések


    Clay Golem - Agyaggólem

    A gólem sebzése hatástalan Immune to Physical szörnyek ellen, lassítása azonban nem.
    Az első gólemünk rögtön az egyik legjobbá is vált az 1.10 megjelenésével. Eddig semmi különöset nem tudott, de mostmár ütéseivel lassítani tudja ellenfeleinket, ráadásul ez összeadódik egyéb lassításokkal (pl. fagysebzés, Decrepify, Holy Freeze). Elég jó hasznát vehetjük, ráadásul idővel (és sok fejlesztéssel) az ő élete válhat a legnagyobbá a gólemek közt. A többi gólemet is erősíti, +támadóértéket ad nekik. Csontis nekrók mellé ajánlott lehet kimaxolni.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Golem Mastery
    Summon Resist
    Blood Golem: +5% life/lvl
    Iron Golem: +35 defense/lvl
    Fire Golem: +6% damage/lvl
    Blood Golem: +20 AR/lvl
    Iron Golem: +20 AR/lvl
    Fire Golem: +20 AR/lvl

    12. szintű idézések


    Golem Mastery - Gólemmesterség
    (Passzív képzettség)
    Ez is egy passzív skill, csak a gólemjeinkre vonatkozik - életüket, támadóértéküket és sebességüket emeli szintenként. Előfeltétel is és hasznos is. Amennyiben gólemünk van, legalább egy pontot áldozzunk rá, hogy a +skillekkel erősíteni tudja elsődleges követőnket. Gólemekre specializálódott nekró esetén (ami elég ritka) 20-ig emeljük.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    -Clay Golem
    Iron Golem
    Blood Golem
    Fire Golem


    Raise Skeletal Mage - Csontvázmágus Idézése

    A csontvázmágus sebzése hatástalan az adott sebzésre immunis szörny ellen.
    Egy hullából emel ki egy csontvázmágust, ami véletlenszerűen kapott távolsági elemi (tűz, jég, villám) és méregsebzéssel rendelkezik. Az első három szinten 1-el nő a megidézhető mágusok száma, azt követően a csontvázakhoz hasonlóan már csak 3 szintenként nő 1-el a számuk (6. szinten lesz 4). Nem érik el a sima csontvázak hatásosságát. Megoszthatják ugyan a távolsági ellenfeleket, de minket is, és a csontvázakat is zavarhatják. Nem szükséges fejleszteni.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Skeleton Mastery
    Summon Resist
    -

    18. szintű idézések


    Blood Golem - Vérgólem

    A képzettség hatástalan Immune to Physicalok és néhány szörny ellen.
    A Blood Golem egy gólemet hoz létre, aminek különlegessége, hogy az általa adott fizikai sebzés egy részét saját maga és a nekromanta gyógyítására használja. Iron Maiden esetén a szörny többszörös visszasebződését számolja, így azzal együtt hihetetlenül magas pontokat használ gyógyításra (pl. 100-as sebzés 500% IM és 90% BG életlopás mellett 450-et gyógyít). Viszont IM nélkül hamarosan szétverik és mivel élete össze van kapcsolva a nekromantáéval, hirtelen az ő élete is "eltűnhet". Csontvázakból, PI-kből és néhány speciális szörnyből nem tud életet lopni. Fejlesztése nem ajánlott.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Golem Mastery
    Summon Resist
    Clay Golem: +20 AR/lvl
    Iron Golem: +35 defense/lvl
    Fire Golem: +6% damage/lvl
    Clay Golem: +5% life/lvl
    Iron Golem: +5% life/lvl
    Fire Golem: +5% life/lvl

    24. szintű idézések


    Summon Resist - Idézett Ellenállás
    (Passzív képzettség)
    A harmadik és egyben a nekromanta utolsó passzív képzettsége, amely minden követőre vonatkozik. A lények alap ellenállásait emeli az adott mértékkel (Revive esetén az alaptulajdonságokon felül). Mindezt nem túlságosan nagy mértékben ugyan, de egy pontot mindenképpen megér. A +skillek majd adnak rá, de ha ennek hiányában vagyunk, szánhatunk még rá pár pontot.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    -Raise Skeleton
    Raise Skeleton Mage
    Revive
    Clay Golem
    Iron Golem
    Blood Golem
    Fire Golem


    Iron Golem - Vasgólem

    A képzettség alapjában véve hatástalan Immune to Physical szörnyek ellen, de az alaptárgytól függően ez megváltozhat.
    A Vasgólem talán az egyik legérdekesebb skill az egész játékban. Egy fém típusú tárgyból idéz meg egy fém gólemet, ami rendelkezik a tárgy tulajdonságaival (pl. tűzsebzése lesz). Ethereal tárgyból egy átlátszó, fizikai támadásra ellenálló gólem lesz. A tárgy végleg eltűnik, de ez a gólem a többivel ellentétben addig marad meg, amíg másik gólemet nem idézel, vagy meg nem semmisül (vagy persze, nem Unsummonolod véletlenül). Előnye, hogy magába olvasztja a tárgy mágikus tulajdonságait, kilépéskor is megmarad. Alapban rendelkezik Thorns aurával, aminek ereje minden egyes szinttel nő. Nagy hátránya viszont, hogy idézése kötött és oda kell figyelni rá, ha nem akarjuk elveszteni.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Golem Mastery
    Summon Resist
    Clay Golem: +20 AR/lvl
    Blood Golem: +5% life/lvl
    Fire Golem: +6% damage/lvl
    Clay Golem: +35 defense/lvl
    Blood Golem: +35 defense/lvl
    Fire Golem: +35 defense/lvl

    30. szintű idézések


    Fire Golem - Tűzgólem

    A képzettség hatástalan Immune to Fire szörnyek ellen.
    Egy tűzgólemet hoz létre, ami elnyeli és önmaga gyógyítására használja fel a tűzsebzéseket. Főként mérgezős, LR-et használó nekró mellé ajánlott, feltéve, hogy nem csontbörtönökkel és falakkal operálunk. Ekkor viszont ne ezt a skillt, hanem a gólemmesterséget fejlesszük - a gólem életére van szükség, nem a sebzésére (ráadásul gólemünk egyre több manába kerülne). Alapban rendelkezik Holy Fire aurával, ennek ereje szintenként nő. Megsemmisülésekor felrobban, sebezve a körülötte állókat. Legnagyobb hátránya, hogy rengeteg manába kerül.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Golem Mastery
    Summon Resist
    Clay Golem: +20 AR/lvl
    Blood Golem: +5% life/lvl
    Iron Golem: +35 defense/lvl
    Clay Golem: +6% damage/lvl
    Blood Golem: +6% damage/lvl
    Iron Golem: +6% damage/lvl


    Revive - Feltámadás

    Csak közönséges szörnyek támaszthatók fel, az Oblivion Knightok és néhány egyéb szörny kivételével. Minden feltámasztott örökli a szörny-tulajdonságait, úgy mint resist, sebzés, élet, védelem, támadóérték és speciális tulajdonságok.
    Minden nekromanta végső idéző skillje, egy halott szörny feltámasztása - de csak 3 percre. Nem igazán érdemes pontot rakni rá - hacsak nem Revive nekrónk van - szintenként ugyanis csak a feltámasztható szörnyek száma nő és a +skilles tárgyak majd úgyis adnak rá később. Ráadásul 30. szintű képzettség létére nem olyan erősek, mint a kis csontvázak. Amit mégis érdemes feltámasztani: erős és gyors, vagy különösen erős elemi sebzéssel rendelkező szörnyeket (pl. Moon Lordok, Hierophantok, Abyss Knightok). Lassú szörnyek, pl. élőhalottak feltámasztása csak manakidobás és hullák pazarlása. Általában csak golyófogónak jók. Ráadásul 5-10-nél több revive már káros, mert akkor már csak akadályozzák egymást. A feltámaszott lényeid támadásától függ, mivel érdemes őket segíteni. Fizikai támadók segítésére Amplify, Decrepify, elemi támadásúakhoz pedig értelemszerűen Lower Resist lehet hatásos.
    Mi erősíti:Mit erősít:
    Skeleton Mastery
    Summon Resist
    -

    A leírás 1.10 LoD patch alatt készült.