Az Act II küldetései
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Az alábbiakban a második fejezet küldetéseinek leírását olvashatod. Hasznos segítség lehet, ha elakadtál valahol.
Radament's Lair
(Radament Rejteke)

Miután Warriv karavánjával átkeltél a sivatagon, Lut Gholein vezetője, Jerhyn üdvözöl a sivatagi városban. Elküld Atmához, aki beszélni kezd neked egy hatalmas erővel bíró szörnyről, aki a város alatti csatornarendszerben (Sewers) él, és néha feljön a felszínre, hogy elkapjon (és később elfogyasszon) pár helyi lakost. Azt is elmondja, hogy ez a szörny ölte meg a fiát és a férjét is egy ilyen portya alkalmával. Megkér, hogy öld meg a szörnyet, cserébe nem lesz hálátlan.

A város alatti Sewersbe két módon lehet lejutni, az egyik lejárat a kikötőben van, egy lépcső vezet hozzá, a másik lejárat pedig a Greiz lába előtt található csapóajtó. Mindkettő a Sewers első szintjére vezet. A csatornahálózat három szint mély, és persze a harmadikon van Radament és a ládikója. Rengeteg szörny veszi körül, a csontvázak minden fajtája (sima csontik, horrorok, csonti mágusok, meg ami kell), néhány Invader, sivatagi macskák. Az élőholtakat célszerű elcsalogatni Radament közeléből, mert ezeket fel tudja támasztani, ha lecsaptad őket, valamint gyógyítja az összeset, mikor még "élnek". Ha sikerül megölnöd Radamentet, a holttestébe villámok csapnak, amikből Holy Bolt-ok áramlanak ki, megölvén a még talpon lévő szörnyeket (ez a varázslat a Paladin Fist of the Heavens nevű képzettsége).

Radament halála után kiesik belőle a Book of Skill. Erre kattints rá a jobb gombbal, és kapsz egy skill pontot. Miután megölted Radamentet, térj vissza Atmához, aki nagyon hálás a segítségedért, elmondja, hogy beszélt az árusokkal, akik cserébe csökkentették az áraikat, ha vásárolsz náluk.
A csatornarendszer harmadik szintjén, Radament mellett található ládából szerezheted meg a Horadric Scrollt, amit Cainnek kell odaadni (ezt csak akkor találhatod itt meg, ha még nincs meg a Horadric Cube).


The Horadric Staff
(A Horadrim botja)

Cain adja ezt a küldetést, miután elvitted neki a Horadric Scrollt (vagy meglátja nálad a kockát). A scrollban le van írva, hogy régen, miután Tal Rashát bebörtönözték, lezárták a sírját, melyet csak a Horadric Staff-fal lehet kinyitni (ez az ősi rend által készített mágikus bot). Egy ilyen botot elloptak, és majdnem kinyitották Tal Rasha sírját, ezért, miután a botot visszaszerezték, a rend szétszedte azt, hogy a tolvajok dolgát megnehezítsék. A bot nyelét és a csúcsdíszt a Horadric Cube segítségével lehet csak újra egyesíteni. A küldetésben ezt a három dolgot kell megszerezned, hogy Tal Rasha sírját megnyithasd.

Elsőnek menj a Horadric Cube-ért, amit a Dry Hills nevű terület alatt lévő Halls of the Dead sírbolt harmadik szintjén találhatsz meg, egy ládában (hogy mit lehet még kezdeni a Horadric Cube-bal, azt a Tudás Fája Felszerelési Tárgyak alfejezetében találhatod meg).

A bot nyele, ami egyébként a Staff of Kings névre hallgat, a Far Oasis alatt lévő Maggot Lairban található. A Maggot Lair szintén három szintes, egy nagy labirintus az egész, tele van bogarakkal, elég idegesítő hely :) A harmadik szinten lesz a bogarak "királynője", aki nem sok vizet zavar, mert nem csinál tulajdonképpen semmit. A mellette levő ládából veheted ki a botot. Elég nehéz bejutni ebbe terembe, mivel rengeteg kisebb-nagyobb bogárka mászkál odabent. Beletelik egy kis időbe, mire átverekszed magad rajtuk.

A csúcsdísz a Claw Viper templom második szintjén található, az oltáron (ha az oltárt szétvered, azzal megcsinálod a Tainted Sun nevű küldetést is).

Ha megvan mind a három dolog, akkor vedd kezedbe a kockát, tedd bele a nyelet és a csúcsdíszt és nyomd meg a Transmute gombot. Ekkor elkészül a Horadric Staff. Ez később kell majd, ezzel tudod kinyitni Tal Rasha sírját. Az igazi sírban keresd meg az Orifice-t és tedd rá a botot. A küldetés ezzel készen van.


Tainted Sun
(Elátkozott Nap)

Rövid idővel azután, hogy belépsz az Elveszett városba (Lost City), a világra sötétség borul. Drognan elmondja, hogy szerinte ez a Claw Viperek műve, és az ő templomukat kell megtalálnod, majd elpusztítani az oltárjukat (Tainted Sun Altar), hogy a nap ismét előtűnjön.

A Claw Viper templom a Valley of the Snakesben található, ahova csak a Lost City-ből juthatsz. A második szintjén található az oltár, amelyet meg kell semmisítened. Nem egyszeru dolog ez, mivel irdatlan mennyiségű kígyó és egyéb lény őrzi. Mindig itt található Fangskin, egy unique szörny és követői. Ha nagyon nem megy, akkor szaladj fel a terem közepén található emelvényre, ekkor ugyanis csak egy ellenség tud egyszerre rádtámadni. Vigyázz nagyon Fangskinnel, ő mindig lightning enchanted. Ne hagyd, hogy körülvegyenek, mert akkor igencsak kellemetlen élményekben lesz részed...

Miután az oltárt megsemmisítetted, újra világos lesz, valamint ebből az oltárból esik ki a Horadric Staff csúcsdísze is. A városban mindenki nagyon boldog, hogy újra nappal van, de persze senki nem érzi fontosnak, hogy esetleg valami jutalmat adjon neked... jellemző :)


Arcane Sanctuary
(Misztikus menedék)

Drognan ezután mesél neked Horazon-ról, egy hatalmas idéző mágusról, aki figyelemmel követte Baal bebörtönzését is - erről a naplójában biztosan találhatsz jegyzeteket. A feladat adott: meg kell találni Horazon naplóját. Elküld Jerhynhez, aki (végre!) beenged a palotájába. Jehryn elmondja, hogy a palota az ősi Vizjerei varázslóklán erődítményére épült, és a palota legmélyén található egy kapu, amelyen keresztül talán átjuthatsz az Arcane Sanctuarybe, Horazon menedékébe. Elmondja, hogy háremét egyébként lemészárolták a szörnyek, amelyek hirtelen megjelentek. Megkérdezi azt is, hogy ha már úgyis arra jársz, nem lenne-e kedved végezni minddel.

Miután beszéltél Jerhynnel, végre az a marcona őr (Kalean) is beenged, és megkezdheted a gyilkolászást a palotán belül is. A legalsó szinten találhatod az átjárót az Arcane Sanctuarybe. Ott, miután lementél a lépcsőn, azonnal aktiváld a waypointot (az a pár karcolat a földön, az a waypoint). Érdemes kitisztítani az egész helyet, mert rengeteget lehet fejődni közben. A cél az, hogy megöljük a Summoner nevű varázslót. A waypointtól négy irányba tudsz menni, bármelyiken elindulhatsz, de az utak jellege miatt idővel mindig visszajutsz a kiindulási pontra. Az egyik út végén (így valójában a közepén) találod a Summonert. Nála van a könyv (Horazon naplója), ami leírja, hogy melyik az igazi Tal Rasha sírjai közül. (A csarnok szélén van 6 jel, a hat hamis sír jele, amelyik nem látható ott, az a valódi. Ennek jele a Quest Logban is megjelenik) Ezután megnyílik egy vörös portál, ami a Canyon of the Magiba vezet.

Ezzel a küldetés véget is ér. Amint kilépsz a portálból, ne felejtsd el rögtön aktiválni a melletted levő waypoint-ot. Innentől az utolsó küldetés vár csak rád, meg kell keresned Tal Rasha igazi sírját...


The Summoner
(Az Idéző)

Ez a küldetés az előzőnek a része, nem is adja senki, ahogy szaladgálsz az Arcane Sanctuaryban, egyszer csak megjelenik a Quest logban, hogy öld meg az Idézőt (Kill the Summoner).

Mikor megjelenik a Quest logban, akkor már elég közel jársz hozzá (általában ekkor már támad is). Egy igazi varázsló, így elég messziről (kb. másfél képernyőről) elkezd tűzfalakat és egyebeket dobálni rád, ezt inkább kerüld el, mert igen komoly sebzése van. Viszont életereje nagyon kevés, így könnyedén meg tudod ölni.

Miután meghalt, megnyílik a portál, de erről már az előző küldetésben is olvashattál :)


The Seven Tombs
(A hét sír)

Radament megölése után adja Jerhyn a küldetést. Elmondja, hogy ő és Drognan rájöttek, hogy a sötét vándor, aki nemrég itt járt, csak Diablo lehet és Baalt keresi. Ezután Drognanhoz küld, aki elmondja, hogy Tal Rasha igazi sírja hat másik közt van elrejtve, ennek jelét pedig az Arcane Sanctuaryban találhatod meg (mint már tudod).

Menj el az igazi sírba, és az ott található Orifice-ra helyezd rá a a botot, amit összeraktál, ekkor villám csap ki a botból, és ledönt egy falat, megnyitva a továbbjutás útját. Ha itt lemész, akkor szembe találod magad egy hatalmas nagy féreggel. Ő Duriel, a Fájdalom Ura, az egyik alacsonyabb rangú gonosz. Vele kell megküzdened, ugyanis Diablo hamarabb ért oda, mint Te, és kiszabadította testvérét, Baalt. Tyrael arkangyalt leláncolta, rá kell Durielnek vigyáznia (mellesleg meg kell ölnie holmi hősöket is, akik az angyalt akarják kiszabadítani).

Duriel elég kemény főellenség, aki jól megizzaszt minden karaktert, mire végre sikerül legyőzni. Holy Freeze aurája van, ami a sebzésen kívül lelassít minket, ráadásul nem véd ellene semmilyen tárgy sem. Mindenképp lelassulsz, miközben harcolsz ellene. Mielőtt lemész, kezdd azzal, hogy nyitsz egy town portal-t, mert Durielnél könnyű elhalálozni, és ez ez esetben megkönnyíti a cuccok visszaszerzését. (Régebben és lassabb gépeken okozott gondot, hogy mire leért a karakter, és betöltötte a pályát, már halottak is voltunk. Ez 1.04-esnél korábbi verziókra volt érvényes). Célszerű a zsoldost magaddal vinni, mert így már nem te kapod az első pofont... Miután végeztél vele, kinyílik az ajtó, ahol eljuthatsz Tal Rasha sírtermébe. Itt találod meg Tyrael arkangyalt, leláncolva. Elmondja, hogy milyen jó, hogy itt vagy, csak kicsit elkéstél... Miután kiszabadul, elküld Jerhynhez, aki megköszöni neked, hogy megszabadítottad a városát a gonosztól, majd elküld Meshifhez, aki hajlandó téged elvinni Kurastba, amerre Diablo ment...

Ezzel tulajdonképpen ez az Act készen is van, nincs más dolgod, mint elhajózni a messzi Kurastba.

A leírás 1.10 LoD patch alatt készült.