Végigjátszás: íjas amazon, Act III
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Ez az oldal az íjas amazonnal való végigjátszás része. A teljes végigjátszás hét részből áll, és együtt értelmes. Olvasd el mind!
kedvenc esőerdőnkben fogjuk igazán sajnálni, hogy még nem működőképes a Guided Arrow, mert a kis köpőcsöves mitugrászok ellen kitűnő lenne. De azért így se lesz gond. A Spider Cavern-ben Sszarg-ot ne engedjük közel, nagyot üt. A városi részeken az egymást gyógyítgató varázslók és a council jó alkalmat fog adni az íjászat gyakorlására. Némi fejvakarást fog okozni, aki először próbálkozik, de nem igazán veszélyesek ők sem.

Aki nem ismeri a Flayer Dungeon kiosztását, legyen óvatos, mert a csalafintaságok az amazonra is veszélyt jelentenek. Nagyon kell vigyázni az olyan sarkokon, ahol oldalról egy falba épített csapda köpköd, szemben pedig víz van. Amikor a sarokhoz érünk vidáman, akor fog ránk rohanni egy nagy csapat flayer, és hozzá egy vízikígyó dugja ki a fejét. Ez így együtt már húzós.

Lam Esem Tome

A Lam Esem Tome küldetés érdekes darab. A Ruined Temple-ban vagy van hely, vagy nincs, általában nincs. Ha nincs, akkor ugyanaz a szitu, mint Durielnél, nem fog tudni kibontakozni a kitűnő íjász technikánk. Legjobb azzal a lendülettel visszalépni, és következő játékban benézni. Elég könnyen fellelhető a templom, ha megvan a wp. Ha sikerült úgy lemenni, hogy nem állnak nyolcan körbe, akor már nyert ügyünk is van. Szintén a GA játszik, amit be kell küldeni az ajtón, hogy kipiszkálja, akit talál. Így nem fog az egész kompánia a nyakunkra szaladni, míg ha benézünk az ajtón, akkor igen.

Íjász módi

Mephisto felé haladva a mini robbanós csontvázakra kell ügyelni. Többnyire egy lövéssel leszedhetőek, de ha közben odaérnek, nagyot robbannak, ami champion vagy boss esetén azonnali halált jelenthet. Ellene csak az univerzális, ősi íjásztechnika jelenthet megoldást. Mi is ez?

Sokfajta íjásztrükk van, sokfajta képzettség is segít bennünket, de van egy módszer, ami mindig működik, ahol van egy kis hely. Ennek a lényege a stratégiai harc, a küzdőtávolság megválasztása. Mintha egy olyan boxolót alakítanánk, akinek nagyon hosszú a keze, de viszonylag kicsit üt, és nem viseli jól az ütéseket. Mit tehet az ilyen? Megpróbálunk jó messziről bevinni egy ütést, persze a másik közben oda akar szaladni, hogy ő is elérjen minket. Erre mi is szaladunk, hogy ne érjen el, de az első alkalmas pillanatban már meg is állunk, és puff, kapja a következőt. Ez a folyamatos támadok-elszaladok váltakozás elképesztően hatékony a szörnyek ellen. Amelyik lassú, az ugye alapban lemarad. Amelyik gyors, az is meg-megáll néha, és azért marad le. Amelyik gyors és nem áll meg (kevés ilyen van, pl. Moon Lordok), az is egymást aggatja az üldözésben. Arról nem is beszélve, hogy muszáj, hogy legyen hidegsebzésünk, amitől csak a fagy immunisok nem lassulnak le. Ha ezt a technikát sikerül megszokni, bármilyen skillt használva nagy segítséget jelent majd.

Jégsebzés

Fagy sebzésre úgy tehetünk szert, ha vagy olyan íjat kerítünk, ami alapban ad jeget, vagy teszünk bele zafírt, vagy pedig jég sebzésű charmot veszünk magnkhoz. Ebből következik, hogy egy darab, akármekkora sebzésű jeges charm mindig legyen nálunk, még ha jeges az íjunk, akkor is, hogy ha találunk másikat, ami jobb, de nem fagyaszt, azt is fel tudjuk venni.

Mephisto

Mephisto maga nem fog gondot jelenteni, elég gyámoltalan szegényke az íjásszal szemben. Az előszobájában viszont Bremm Sparkfist és társai igen kellemetlenek lesznek, fog kelleni az óvatosság. Mefinél elég folyamatosan mozgásban maradni, hogy a lövedékei ne találjanak el gyakran, és közben időnként nyilazni. Körülbelül 24-es szinten leszünk, amikor elfekszik.

A leírás LoD 1.09d alatt készült.