Végigjátszás: íjas amazon, Act I
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Ez az oldal az íjas amazonnal való végigjátszás része. A teljes végigjátszás hét részből áll, és együtt értelmes. Olvasd el mind!
iccesen kezd az íjas amazon, mert ugye gerelyt plusz pajzsot kapunk egységesített menetfelszerelés gyanánt. Nem kell megijedni, hamar fogunk találni íjat és tegezt, s annyi pénz is hamarosan összejön, hogy vehessünk annál jobbat, mint amit találni sikerült.
Nem szabad elfeledkezni róla, hogy a gerely dobható is, sőt úgy sebez is :) Ha valami fatális véletlen folytán gondunk lenne az Act I elején, hát el lehet kezdeni vele a célbalövést gyakorolni.

Az első íjak

Az első wp-ig futtában fogunk közlekedni, addig ki se érdemes menni a városba. Akkor viszont, ha okosan összeszedtünk mindent, ami értékes, már érdemes körülnézni, hogy mi kapható. Gheed-nél már 1-es szinttől lehet kapni mezei long bow-t, erre azonnal csapjunk le, ha nincs jobb. Persze az attribútum pontoknál egyből ki fog derülni, mi a fontos: már ezt sem tudjuk fölvenni, amíg nem teszünk a dexterity-re. Az első városlátogatáskor nagyjából hármas szinten vagyunk, ekkor még nem lesz jobb íj, de ez is fenomenális lesz. Később, körülbelül amikor elérjük a hatos szintet, Gheed elkezdi ajánlani a lukas long bow-t. Minden alkalommal érdemes megnézni a kínálatot, és az első két 3 lukú long bow-ra lecsapni.

No nem a tartalék fegyver miatt kell kettő, hanem mert közben lesz egy kísérőnk is. Blood Ravent kivégezve, a "kolleginát" Kashyánál fölvételezve, ne felejtsük el azonnal lecserélni valami szép nevű jeges változatra. Mindkettőnk íjába mehet bármilyen elemi sebzésű chipped gem. Ha van választék, akkor magunknak legyen benne zafír legalább egy, és a kísérőnek legyen 3 smaragd, de nem muszáj így, bármilyen kombináció jó. Persze ha van jobb, mint chipped, az csak pozitív, de emiatt ne várjunk egy percet se, tényleg bele a legelső 3 követ, és hajrá :)

Ellenfelek

Tulajdonképpen ezzel nagyjából le is tudtuk az Act I fontos dolgait, ettől kezdve csak lövöldözni kell, futtában előrefele. Le fogjuk tarolni a pályát. Talán a barakkban a kalapácsot őrző kovács és Tristamban a jó öreg Griswold lehet kellemetlen, ha nem vigyázunk, de némi futkározással az is letudható.

Andariel előtt vessünk egy pillantást a cuccainkra. Ha nincs legalább 50% méregsebzés csökkentés rajtunk, akkor vegyünk a városban bármit, ami javít rajta. Vegyünk Akaránál ellenanyagot (antidote), és ne felejtsük el kortyolni, ha Andy netán eltalál. Egyébként röhejesen egyszerű lesz ő is.

Ha jól gyűjtöttük az értékes cuccokat, és szisztematikusan kihordtuk eladni, már Act I-ben lehet viszonylag sok pénzünk. Érdemes meglátogatni Gheed-et egy kis gamble céljából. A gamble-re szánt pénzt nem érdemes tartogatni, mert ugyan magasabb szinten jobb cuccra van esély, de többe is kerül, így akár ugyanannyi pénzből ugyanannyi jó cucc is kijöhet.

Képzettségek

Vérmérséklettől függően 12-15-ös szinten fogunk átjutni Act II-be. Tehát már tudunk tenni a 12-es szintű képzettségekre is. Van már multi arrow, amire ezen a szinten nem érdemes 3-4 pontnál többet pazarolni: amíg nincs jó manalopás, úgyse tudunk vele folyamatosan tüzelni, csak hébe-hóba egyet, akkor viszont jól jöhet. Egyébiránt az alap nyilazással fogunk haladni még nagyon sokáig. Képzettséget tartalékolni felesleges, lehet építgetni a valkür és a GA felé vezető ágakat, és a passzívok közül a criticalra is mehet 5-6 pont, megéri.

A leírás LoD 1.09d alatt készült.