Idézések
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Az idézős druida harcmodora szinte teljes egészében megegyezik a nekromantáéval: maga helyett vadállatait küldi harcba.
két kaszt között az a különbség, hogy a druida állatait a semmiből képes maga mellé állítani, nincs szüksége hullákra. Hasonlóan a csont sötét mágusához, a druida is képes lényeit valamilyen módon támogatni. Erre a célra a legmegfelelőbbek az elementális támadások, ugyanis a megidézett lények csupán fizikai sebzéssel rendelkeznek.

Az ezen az ágon található skillek három csoportra oszthatók, a lények fajtái szerint. A szellemek semmi különöset nem csinálnak, csupán körülöttünk lebegve hasznos aurákkal látnak el minket, követőinket és társainkat. A föld alatt mozgó indák élik a saját életüket, unsummonolni sem tudjuk őket - a hullákat benőve, azokat felhasználva (és megsemmisítve) különféle módokon támogatnak minket. A középső oszlopban pedig az "igazi" harcostársainkat, a vadállatokat találjuk. Lényeink közül kilóg a Raven, egyedül ezek az állatok nem sebezhetők. Ne higgyük, hogy indáink a föld alatt biztonságban vannak. Egyszer-egyszer kibukkannak onnan, de az ellenfeleink egyébként is képesek őket támadni. Természetesen mivel megidézett lényekről van szó, a druidánál is bejöhet a "players xxxx" trükk.

A Spirit Wolf, Dire Wolf és Grizzly skillek közül egyszerre mindig csak az egyik által megidézett lény(ek) lehet(nek) jelen (tehát pl. ha van 4 Spirit Wolfunk, és megidézünk egy Dire Wolfot vagy egy Grizzly-t, akkor a 4 Spirit Wolf eltűnik). Ehhez hasonlóan a szellemekből és indákból is egyszerre csak egy fajta lehet jelen (pl. egy Oak Sage és egy Carrion Vine). A szellemek közül az első kettő az értékesebb, válasszunk szükségünk szerint a +élet és a +sebzés, +AR közül. A két farkas és a medve idéző skillek passzív skillek is egyúttal, az adott bónusz az ezen 3 skill által megidézhető lényekre vonatkozik. A Spirit Wolf és a Dire Wolf farkasai körülbelül azonos szinten vannak, a szellemfarkasok gyengébbek, de több van belőlük, így jobban megosztják az ellenfeleket és a védelmük is magasabb. Mivel mindhárom idéző skillt ajánlott 20-ig emelni, bármikor áttérhetünk valamelyik másik lény használatára, az aktuális helyzettől függően. Több ellenfél ellen mi is több vadállatot vessünk be, egy-egy ellen pedig a jó öreg Grizzly-t.

1. szintű idézések

Raven - HollókPoison Creeper - Mérgező Inda
A druida hollókat hívhat segítségül ezzel a képzettségével, amik azután (kivédhetetlenül) rárepülnek ellenségeinkre, és azokat csipkedve sebzik. Mindegyik holló adott számú alkalommal, véletlenszerűen támadja ellenfeleinket, majd eltűnik. Nem túlságosan erős skill, mert egyrészt a sebzésük együttesen sem túl magas, másrészt a Ravenek max. száma csak 5, tehát igazi madársereget ne is várjunk tőle. 1 pont kell rá, mert előfeltétel.
A legelső indánk, ami a föld alól kibukkanva mindenkit megmérgez, akivel kapcsolatba kerül. Már kezdetben sem túlságosan erős a sebzése, később pedig már teljesen használhatatlan. Egy pontot rakjunk rá, mert előfeltételt jelent a további indákhoz.

6. szintű idézések

Oak Sage - A Tölgyfa SzellemeSummon Spirit Wolf - Szellemfarkas idézése
Ez a szellem körülöttünk lebegve aurájával +élet%-ot ad. Elég jól jön már a játék elején is, +skillekkel magas szintre emelve pedig hatalmas életet biztosíthat, különösen a Vérmedve forma eleve magas bónuszával együtt.
A druida ezzel a képzettségével maximálisan 5 szellemfarkast idézhet meg, melyek különlegessége, hogy képesek teleportálni, így bárhova követve a druidát, de ellenfeleink elől sajnos nem szoktak így menekülni. Szintenként emelkedik a farkasok védelme is. Passzívan a farkasoknak és medvéknek ad +páncél%-ot a képzettség, és azok találati pontosságát is emeli, ezért húzzuk fel 20-ig.

12. szintű idézések

Carrion Vine - Rothasztó Inda
Az indák közül jelenleg a legtöbb druida ezt használja, nem véletlenül. A földön fekvő hullákat elrothasztva ad életet a druidának, a druida életének adott százalékán alapulva (pl. 10%-os carrion vine 1000 életes druidának hullánként 100 lifeot ad), ez maximálisan 12% lehet. Már első szinten is elég erős, így több pont nem is kell rá. Alakváltós, harcos druidáknak elengedhetetlen. Taktikai fegyverként is beválhat, támasztgatós szörnyek ellen.

18. szintű idézések

Heart of Wolverine - Rozsomák SzívSummon Dire Wolf - Vérfarkas idézése
A második és egyben talán a legjobb szellem: aurájával a sebzést és a találati pontosságot emelve erősíti a közelben levők harcképességét, így leginkább az ezek hiányában szenvedő Vérmedve druidák számára hasznos. Tisztán elementális druidák számára viszont használhatatlan.
Elődjéhez hasonlóan ezzel is farkasokat idézhetünk meg, melyek amellett, hogy erősebbek, különlegességük, hogy felzabálva ellenfeleink hulláját, sebzésük kétszeresére emelkedik, 20 másodpercig. Egyszerre csak 3 lehet belőlük. Passzív skillként lényeink életerejét emeli.

24. szintű idézések

Solar Creeper - Nap Inda
Ez az inda teljesen azonos módon működik, mint a Carrion Vine, csak élet helyett manát ad, a druida manájának adott százalékán alapulva (pl. 5%-os solar creeper 1000 manás druidának hullánként 50 manát ad), ez maximálisan 8% lehet. Ebből adódóan az idézős és az elementális druidáknak a leghasznosabb, alakváltók számára szükségtelen. Első szinten is elég erős, a +skillek majd adnak rá.

30. szintű idézések

Spirit of Barbs - TövisszellemSummon Grizzly - Grizzly idézése
Ennek a szellemnek a használatával szinte teljesen azonos játékot érhetünk el, mint az Iron Maidenes nekromantákkal. Aurájának működése azonos a Paladin Thorns aurájával: a lényeinket megütő szörnyek visszasebzést kapnak. Ismerve, hogy a nekromanták IM-je sokkal erősebb létére is elég gyenge, inkább a másik két szellem valamelyikének használata javasolt.
A druida ezzel a képzettségével a vadon egyik legerősebb állatát tudja segítségül hívni: egy szürkemedvét, más néven Grizzly-t. Sebzése és élete igen magas, ütésével pedig hátra tudja lökni az ellenfeleket. Sajnos csak egy idézhető meg belőle egyszerre. Passzív skillként lényeink sebzését emeli.

A leírás LoD 1.09d alatt készült.