Alakváltó képzettségek
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
Az itt található képzettségek a druidát félig állat, félig ember lénnyé változtatva a közelharcban teszik brutálisan erőssé.
druida két féle lénnyé képes átváltozni: vérfarkassá és vérmedvévé. Ez a két alak lényegében két teljesen új karaktert hoz a játékba, ezekben a formákban a druida kinézete alapvetően megváltozik. Lényegtelen, hogy milyen páncélt, sisakot hord, milyen fegyverrel rendelkezik, mindez "eltűnik", beleolvad az állat-formába, így az átváltozott druidák mind egyformák. Ettől függetlenül számukra is ugyanolyan fontosak a különböző tárgyak, hiszen az azok által adott tulajdonságok továbbra is érvényesülnek. Átváltozott formában a távolsági fegyverek (íjak, nyílpuskák) is működnek, de csak közelharci fegyverként. Átváltozott formában az elementális képzettségeket nem használhatjuk.

A két forma közül a vérfarkas gyorsabb, pontosabb, a vérmedve lomhább, de erősebb. Sebzés tekintetében képzettségei miatt a farkas forma jobb. Vérfarkassal pillanatok alatt széttépünk mindenkit, vérmedve formában lassabban, de biztosabban fogunk haladni, a bénításnak köszönhetően. Mindkét forma nagy hátránya az ezen az ágon található elemi sebzések gyengesége, így Immune to Physicalok ellen az alakváltó druida nem túl hatásos.

Vérfarkas esetén a Werewolf, Lycanthropy és Fury, vérmedve formában pedig a Werebear, Lycanthropy, Maul és Shockwave képzettségeket kell 20-ig emelnünk. Elemi sebzéshez fejlesszük a Fire Claws-t, vagy használjunk valamilyen elemi sebzésű fegyvert. Az ajánlott pontok így a megfelelő formákhoz értendők.

Jelenleg az összes druida képzettség közül a vérfarkas forma skilljei bizonyultak a legerősebbnek, emiatt manapság szinte csak ilyen fejlesztésű druidákat láthatunk.

1. szintű képzettségek

Werewolf - Vérfarkas
(delay: 1 mp, röviden WW)
A druida ezzel a képzettséggel változhat át vérfarkassá, miközben nő az életereje, sebessége és erőnléte. Az átváltozás meghatározott ideig tart, akaratlagosan pedig a Werewolf, vagy Werebear skillekkel változhat vissza.

Lycanthropy - Átváltozások
A Lycanthropy egy passzív skill, ami az átváltozott formák időtartamát és élethez adott bónuszaikat növeli, így mindkét forma esetén szükséges, alap 20-ig húzzuk fel.

6. szintű képzettségek

Werebear - Vérmedve
(delay: 1 mp, röviden WB)
A képzettséggel hatalmas vérmedvévé változhatunk át. Ebben a formában sebzésünk, páncélunk és életünk nagymértékben megnő, ezért pl. vérmedve alakban érhetjük el a játékban a legnagyobb életet. Az adott bónuszok és a bénító skill miatt ez a forma átlagos szörnyek számára alig sebezhető. Az átváltozás meghatározott ideig tart, akaratlagosan pedig a Werewolf vagy Werebear skillekkel változhatunk vissza.

12. szintű képzettségek

Feral Rage - Állati DühMaul - Pöröly
A vérfarkassá változott druida ezzel a képzettségével tovább emeli támadósebességét és sebzését, miközben ellenfeléből életet lopva gyógyítja magát. Amikor a skill működésbe lép, egy vörös gömb kezd keringeni a druida körül, ennek nagysága és a kapott bónusz minden bevitt ütés után egyre nő, míg el nem éri az aktuális maximumot. Már első szinten is nagyon hatásos skill, így egy pont is elég rá. Időtartama 20 másodperc, ez viszont mindig a legutóbb, ezzel a skillel bevitt ütéstől számolódik, tehát rendszeresen bevitt ütésekkel folyamatosan fenntarthatjuk. Fury-val kombinálva halálos fegyver.
Csak Werewolf formában használható.
A Vérmedve forma elsődleges támadóskillje (mivel más nem nagyon van), mellyel nemcsak sebzünk, de a pörölycsapás-szerű ütéssel bénítunk is egyszerre. Hasonlóan működik, mint a Feral Rage, csak ez ütésenként a sebzést és a bénítás idejét emeli. Időtartama ennek is 20 másodperc, amit ugyanúgy, rendszeres ütésekkel fenntarthatunk, ezt a druida körül keringő zöld gömb jelzi. Bénítása miatt, Shockwave-vel kombinálva szinte minden ellenfelünket lebéníthatjuk.
Csak Werebear formában használható.

18. szintű képzettségek

Rabies - VeszettségFire Claws - Tüzes Karmok
Ezzel a képzettséggel ellenfeleinket megharapva megfertőzzük azokat, így azok is tovább fertőznek mindenkit, akivel kapcsolatba lépnek. Sajnos a méregsebzések gyengesége miatt alig használható, 1 pont kell rá, mert előfeltétel.
Csak Werewolf formában használható.
Immune to Poison szörnyek ellen nem hat.
Az alakváltó druidák egyetlen, még úgy-ahogy használható képzettsége Immune to Physical szörnyek ellen. Tiszta tűzsebzést ad, de nem túlságosan sokat. Hogy használható legyen, a 30. szint közelébe kellene emelni, ami viszont nem egyszerű feladat, tekintve, hogy mindkét átváltozásra kell pontokat raknunk. Akkor emeljük fel, ha más módon (cuccból) végképp nem tudunk megfelelő elemi sebzést szerezni. Vérmedvék számára azonban nem elhanyagolható jelentőségű lehet az AR bónusza.
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.

24. szintű képzettségek

Hunger - ÉhségShockwave - Rengéshullám
(röviden SW)
Amennyiben életünk és manánk fogytán van, ezzel a képzettséggel ellenfeleinkből lakmározva feltölthetjük. Nem túl hatásos skill, mert a sebzésünk mindeközben háromnegyedével csökken. De ha mégis szükség lenne utánpótlásra, a vérfarkas druidák ehelyett inkább a Feral Rage-et használják. Vérmedvéknek pedig általában nincs rá szükségük...
Vérmedve alakban ezzel a képzettséggel egy bénító hullámot lőhetünk ellenfeleink felé, akár egy rakás szörnyet lebénítva és sebezve vele. A hullámok szóródásának szöge változtatható, közelre célozva szélesebb, távolabbra szűkebb szögben lőhetjük ki azokat. Magas szinten a megbénított ellenfelek még Hellen is elég sok időre megállnak, miközben a macidruida vígan püfölheti őket... Vérmedvéknek elengedhetetlen.
Csak Werebear formában használható.
Immune to Physical szörnyek ellen nem hat.

30. szintű képzettségek

Fury - Düh
A vérfarkas druidák végső támadóskillje. A hatalmas sebzés és találati pontosság bónuszon kívül különlegessége, hogy a paladin Zeal képzettségével megegyezően egymás után többször (maximálisan 5-ször), villámgyorsan csaphatunk le vele ellenfeleinkre.
Csak Werewolf formában használható.

A leírás 1.09d LoD patch alatt készült.