Elementális képzettségek
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
A négy őselem önmagában is nagy puszításra képes - hát még együttesen...
int bizonyára kitaláltad, a Föld, Tűz, Víz és Levegő lesz a fegyvered, ha ezt a tabot választod. Igaz, a Víz valójában mint Jég jelenik majd meg. Véleményem szerint az elemi fejlesztésű druida lehetne a legizgalmasabb karakter - ki ne szeretne vulkánokat, hurrikánokat a kezében tartani és irányítani, tornádót és futótüzet kelteni, megnyitni a földet az ellenség lába alatt? A skillek grafikailag nagyon szépek, azonban a sors iróniája, hogy ezen hatalmas erejű támadások igencsak gyengére sikeredtek, egyedül az Armageddon az, ami még úgy-ahogy használható. Továbbá nagy többségük - főleg a legerősebbek - magas delay-jel rendelkeznek, ez tovább ront használhatóságukon. Az ajánlott pontok csak az elementális druida megszállottjainak adnak tájékoztatást, hiszen egyébként csak skillpocsékolás pontokat elszórni erre a tabra. Mindeddig még senki sem hallott olyan, tisztán elementális skillekkel haladó druidáról, aki egyedül végig tudta vinni a játékot...

Ezen az ágon 3 fajta támadást (tűz, jég, fizikai) is megtalálsz, ezek kombinálásával így minden ellenfeledre tudsz majd hatni valahogy.

1. szintű varázslatok

Firestorm - Futótűz
(delay: 0,6 mp)
A Charged Bolthoz hasonlóan működő skill. Néhány tűzpamacsot lő ki az adott irányba, amik azután véletlenszerűen cikázva haladnak előre, át az ellenfeleken. Nagyon szépen néz ki, de sajnos nem túlságosan hatásos, és a hatótávolsága sem nagy. A pamacsok száma magasabb szinteken nem nő, mint a CB-nál, pedig ez biztosan dobna az erején.
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.

6. szintű varázslatok

Molten Boulder - Olvadt Magmagolyó
(delay: 2 mp)
Arctic Blast - Sarki Szél
A druida ezzel a skillel egy nagy, megolvadt kőzetből álló golyót idéz meg, ami a megadott irányba kezd el gurulni, tüzet hagyva maga után. Sajnos az ellenfeleken nem megy át, csak hátralöki őket, majd végül felrobban. Ez, és a keletkező tűz tovább sebzi az ellenfeleket.
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
Azonos módon működik, mint a Varázslónő Inferno-ja, a druida ezzel a képzettségével a csípős, jéghideg sarkköri szelet képes az ellenfélre irányítani, sebezve és lelassítva mindaddig, amíg nyomva tartod az egérgombot. A játék elején még viszonylag használható skill, könnyen egész tömegeket lehet vele lelassítani. Magasabb szinteken nő a hatótávolsága, sebzése azonban alig.
Immune to Cold szörnyek ellen nem hat.

12. szintű varázslatok

Fissure - Kitörések
(delay: 2 mp)
Cyclone Armor - Viharpáncél
Ezzel megrepeszthetjük a földet az ellenfél lába alatt, a kitörő forró gőzök és gázok pedig súlyos égési sérüléseket okoznak neki. A skill időtartama 4 mp, minden 0,24 másodpercben nyílik egy újabb repedés, összesen tehát kb. 16-szor, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik.
Mint a nekró Bone Armorja, ez is sebzést fog fel, tűz, villám és jég sebzéseket, bár nem túl hatékony, mert előbb fogja fel a sebzést, és csak utána hat a resist, de magas szinten valamekkora védelmet mégis jelent.

18. szintű varázslatok

Twister - Forgószél
Három kisebb forgószelet idéz meg, melyek cikázva haladnak előre. Az útjukba kerülő ellenfeleket ide-oda lökdösik, mozgásképtelenné téve őket. Sajnos a sebzés elhanyagolható, és a bénítás ideje sem túl magas. Én leginkább csak megidézett vadállatok megsegítésére használtam, még a játék elején.
Immune to Physical szörnyek ellen nem hat.

24. szintű varázslatok

Volcano - Vulkán
(delay: 4 mp)
Tornado - Tornádó
Már egy kicsit erősebb skill. A druida egy vulkánt nyit meg az adott helyen (pl. az ellenfél lába alatt), amiből azután a környéken állókra elkezd záporozni az olvadt láva. A nagy szórás miatt nem túlságosan hatásos, legfeljebb tömeg, és egy helyben álló szörnyek ellen. Időtartama 6 másodperc, ez idő alatt összesen 75 lávapamacsot lő ki magából, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik.
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
A Twister továbbfejlesztett változata, egy nagyobb, de sokkal erősebb forgószelet küld előre. Sebzése viszonylag magas, ráadásul útvonalán 2 yardos szélességben, 0,6 másodpercenként sebez, ezért érdemes felhúzni 20-ig. Egyetlen hátránya, hogy mint a Twister, ez is ide-oda cikázva halad, így elég nehéz kiszámolni, hogy a távolabb álló ellenfelen pont áthalad-e, vagy elmegy mellette. Szerencsére delay-e nincs, így magas varázslási képességgel elég gyorsan, sok tornádót küldhetünk az ellenfélre, amik közül néhány majd biztosan talál.
Immune to Physical szörnyek ellen nem hat.

30. szintű varázslatok

Armageddon - Armageddon
(delay: 6 mp)
Hurricane - Hurrikán
(delay: 6 mp)
Az elementális képzettségek csúcsa, ez abban is megnyilvánul, hogy a tab összes többi skillje előfeltétel a megtanulásához. Működését tekintve teljesen hasonló a Hurrikánhoz, ugyanúgy 5,3 yard a hatóköre a druida körül, ugyanúgy 10 másodpercig hat, csak itt tűz sebzésű meteorzápor sebzi az ellenfeleket. Minden 0,24 másodpercben csap le egy újabb meteor, időtartama során összesen tehát kb 41-szer, a kiírt sebzés ezekre, egyenként vonatkozik.
Immune to Fire szörnyek ellen nem hat.
Nekem ez a skill tetszett eddig a legjobban, remélem a későbbiekben tovább fog erősödni. Egy nagy, 5,3 yard széles forgószelet hoz létre a druida körül, lassítva és sebezve mindenkit, aki ebbe belekerül. Hátránya, hogy így sajnos elég közel kell engedni az ellenfeleket (vagy körülöttük rohangálni), hogy a kívánt hatást elérjük. Mindenesetre az elementális ág legerősebb jégsebzésű skillje, így érdemes 20-ig felhúzni. Időtartama 10 másodperc, és minden 0,6 másodpercben sebez (összesen tehát kb. 16-szor).
Immune to Cold szörnyek ellen nem hat.

A leírás 1.09d LoD patch alatt készült.