FanTom, mint druida
 
Vissza az előzőre
fa nézet
 
ShapeShipft druida leírás FanTom-tól v.1.0
------------------------------------------
os, üdv Mindenkinek! Megosztanám veletek azt, amit tudok. Valakinek ez kevés lesz, valakinek pont elég. Előzetesen: kedvelem a druidát. Az alakváltó tulajdonsága nagyon tetszik, lehet taktikázni, hogy hogyan lehet a szörnyek figyelmét elterelni rólunk. Amíg el vannak a szörnyek foglalva a kis idézett farkasainkkal, addig széttépjük egyesével az ellenséget pár pillanat alatt. :) Azért nem magasabb kariról írtam, mert 77-es voltam, amikor hell végére értem. És írom is, ami eszembe jutott.

Tárgyak

Fegyverhasználat szempontjából nagyon igénytelen a druida a többi kaszthoz képest. Amit a kezébe vesz fegyvert, onnantól ha átváltozik farkassá (medvévé), a fegyver tulajdonságait fogja felvenni. Például egy íjat is használni tud, ha adunk neki tegezt a másik kezébe.

A druida közelharcos karakter, ezért nem árt, ha sok a defense, gyorsan tud támadni, ajánlott a life (és kevés mana) stolen.

Skillek

Vegyük sorjába, milyen skilleket favorizálok én.

Elemental
**********


Nem szoktam itt pontokat osztani elsősorban azért, mert ha farkas formában küzdök, akkor elemental skilleket nem is tudok használni. Másodsorban pedig gyengének tartom a skilljeit.

Ha nagyon akar valaki pontot adni ezen az ágon valamire, akkor adjon a Cyclone Armor skillre. Ezt varázsold magadra, mielőtt átváltoznál. Egy minimális plusz védelmed lehet addig, amíg le nem verik rólad. Nem előnyös, mert amellett, hogy nem ad elegendő védelmet, nagyon minimális sebzést fog fel, és azt is csak 1 alkalommal.

Shape Shifting
**********


Igen, ez a fő ág :)

- Werewolf (10 pont): ezzel a skillel tudsz átváltozni. Növeli a találati esélyt és a támadási sebességet is.
- Lycanthropy (20 pont): ezzel pedig az életerődet és az átváltozás időtartamát tudod növelni.
- Feral Rage (1 pont)
- Rabies (1 pont): előkövetelmény a következő skillhez.
- Fury (20 pont): ez a fő támadó skillem. Muszáj maxolni :) A sebzést növeli (20-as szinten) 423%-kal, és támadási bónuszt is ad, 183%-ot. Erről a skillről még tudni kell, hogy ötször támad, azaz egyszer ráböksz az ellenfélre és ötször csapja meg villámgyorsan. :)

Summoning
**********


A segítség oldal :)

- Oak Sage (20 pont): a saját magad és a csapatod életerejét növeli százalékosan (20-as szinten 115%). Nagyon hasznos skill.
- Heart of Wolverine (20 pont, erre osztom a pontjaimat most): sebzést, támadást növel. Ez is nagyon hasznos skill, a baj vele csak az, hogy nem használható a fenti skillel együtt. :(
- Raven (1 pont)
- Poison Creeper (1 pont)
- Summon Spirit Wolf (1 pont): előkövetelmény a következő skillekhez.
- Summon Dire Wolf (3 pont): a legfőbb segítőim. Habár nincs nagy sebzésük, nincs rengeteg életerejük, arra tökéletesen megfelelnek, hogy az ellenfél erőit megosszák, és a figyelmet rólunk kissé eltereljék. Nem bírják sokáig, ezért gyorsan kell cselekedni. Főellenfeleknél is hasznosak lehetnek, ha jól tudjuk használni őket, akkor megoldható, hogy ne a druidát támadja a főnök, hanem a kis farkasokat, persze folyamatosan pótolni kell őket, de nagyon jó, ha nem a karakteremet támadja az ellenfél.
- Carrion Vine (kb. 5 pont): a hullazabáló inda. A hullák elfogyasztásával növeli a karaktered életerejét. Ezt is muszáj fejleszteni, nagyon hasznos skill!!! Minimum 5 skillpont. (7%-kal növeli az életerődet hullánként (20-as szinten 10%). Fontos még az is, hogy gyorsabban tölti az életerődet, mint a healing potion.

Stats pontok

Nos, 77-es karakterem stats pontjai (cuccokkal):
- Strengh 192 (212)
- Dexterity 80 (98)
- Vitality 173 (173)
- Energy 20 (50)
- Life 620 (+ww-1735)+(+oak-2510)
- Mana 272, ami bőven elég az idézéshez.

Strengh: elsősorban a fegyverek miatt szükséges. Ha valaki kinézi magának a Thunder Maul-t (elite mace) fegyvernek, akkor elég sok pontot kell az erőre szánni (pontosan 253-at). A második legnagyobb kalapács az Ogre Maul, annak 225 STR a követelménye. Szóval nagyon magas. A többi fegyvernek, tárgyaknak nincs ilyen hatalmas STR követelményük.

Dexterity: Hát erre érdemes lenne minden pontot ráadni. Növeli a védelmet, sebzést, találati pontosságot.

Vitality: Ez csak akkor kell, ha nem akarsz sűrűn meghalni :) Nem vagyok biztos benne, hogy kell-e rászánni 120-150 pontnál többet. Lehet, jobb lenne inkább a DEX-et növelni. Döntsön mindenki maga. Ha nem akarsz dönteni, oszd úgy ahogy én tettem :) (Én rányomtam a 77-es druidámnál 173 pontot, de többet tuti nem fogok.)

Energy: Erre felesleges pontot adni. Minden szintlépésnél kapsz +manát és az elég lesz a későbbiekben az idézésekhez. Az elején nehezen állja meg az ember, hogy ne adjon rá pontot, de ha kihasználjuk azt a manát, amit a játék dob, az fedezni fogja már a kezdetektől druidánk manaigényét. Később pedig már bármilyen kicsi mana-stolen bőségesen fedezni fogja a támadások, idézések manaigényét.

Előnyei, hátrányai

Előnyei? Hmm... Élvezetes vele a játék, normálon, nightmare-en szinte akadály nélkül mentem, hellen volt csak nehézkes pár helyen. Nagyon jónak tartom az idézhető lényeket, nagyon jól ki tudom használni a segítségüket.

Hátrányai: sajna a druidának nincs semmi jelentős elemental sebzése, és a fizikai immunisok ellen nagyon gyenge tud lenni. Van egy skillje (Rabies), ami méregsebzést ad a támadáshoz, de nem valami hatásos. Néhány junik cucc ad elemental sebzést ami alternatíva lehet (hellslayer, buriza). De nem az igazi.

Resistekel sincs jól eleresztve a druida, de pár cuccal azért lehet javítani a helyzeten.

Na első körre ennyi, még fog frissülni ez a doksi ha nem lesz, ki jobbat írjon.

Bye!
FanTom