![]() |
Ezek itt a régebbi stratégiai ötletek, tornasorban, akarom mondani idõrendben. Saját tapasztalatból beszélek, hogy íjászoknak akkor érdemes igazán íjat használniuk, ha távolra lövõ szörnyek vannak az adott pályán túlnyomó többségben, a nagydarab szörnyek (Vortex Lord és Black Knight például) és a savköpõk ellen inkább a kard + pajzs párosítás a hatásosabb. Pl. ha körülvesznek a Lava Maw-ok (a legerõsebb savköpõ fajta), iszonyú gyorsan megy le a hp-d, a kicsi Armor Class-od, meg esetleg a fast block hiánya miatt. Viszont ugyanígy hiába kergetsz teleportáló Advocat-eket karddal, azt ugyan utól nem éred egy darabig... :))) LaraCroft
A Butcher kinyírása életvesztés nélkül
(kezdõknek): Ehhez szükség lesz valamilyen nyílra
(amit használni is tudsz). Ezután derítsd fel a második
szintet, és ölj meg mindenkit, kivéve a Butchert. Majd
nyisd ki a Butcher
Tomi
Módszer az Illusion Weaver-ek ármánykodásai ellen, harcosoknak és íjászoknak: biztosan Ti is jártatok már párszor úgy, hogy egy kedélyes meghalás után éppen békés sétátokat teszitek lefelé a már kiürítettnek hitt labirintusban (én mindig 4-gyel osztható számó szinten halok meg :-))), természetesen pucéran, tekintettel, hogy pont a cuccot szeretnétek visszaszerezni, amikor egyszer csak elébetek toppan egy ott felejtett Illusion Weaver. Tudjátok, a citromsárga Rejtõzködõ. Namost neki kedves tulajdonsága, hogy csakis akkor jelenik meg, ha már közvetlenül melletted van, és igen nagyot üt. Innen nem lógsz meg, nem hagy se elmenni, se ütni, se varázsolni, kampec. Ez a varázslómat akkor is utolérheti, ha teljes páncélzatban van :-(((. Azt is megfigyeltem, hogy (valószínûleg ez szoftver hiba) ha ezután mondjuk a szint másik felén lejövök újra, akkor többnyire ott fog várni, tehát ugyanúgy képes követni annak ellenére, hogy nem láthat, mintha teleportálnék. Viszont van kb. 1 másodperced, mielõtt megjelenik, amikor leérsz a szintre. Ha varázsló vagy, semmi gond, 8 Chain Lightning és csá Illusion Weaver! A többi karinál viszont ez bizony kevéske, ha egyáltalán tudod használni. Viszont elég hamar meg szokott lenni a Fire Wall! Nincs más dolgod, mint (tudni kell pontosan, hol fog megjelenni) letteni a helyére 1 db tûzfolyamot. A delikvens megjelenik szépen a tûzben, téged akkurátusan leöl, majd még izmozik egy kicsit a tetemed fölött - a tûzben! Bizony, a Fire Wall azután is dolgozik, hogy Te meghaltál! Kicsit kell csak várni, és hallod gusztustalan halálát. A pálya tiszta, lehet folytatni utadat a cuccért, mostmár nyugodtan. Des
Módszer varázslóval mindenféle szerzet ellen a hell-pályákon: Finom bekukkantás az ismeretlen helyiségbe, majd egy teleport ugrás hátrafelé egy közeli, a szoba ajtajára merõleges fal mellé. Ezután már csak meg kell várni, míg a páciensek kigyalogolnak a szobából a végzetükbe. Ha itt is savanyodna a helyzet, akkor javallott a stone course használata, vagy ezzel együtt egy újabb teleport. Ha nem túlzottan szorul a hurok, akkor érdemes a folyamatos, gyalogos hátrálás. Zenor the White & Luminatar
módszer ellenük, ha zárt teremben vannak! Az ember beküld egy golemet, aki szorgalmasan ütni kezdi õket, erre pl. a varázslók elkezdenek flash-t eregetni önvédelembõl. De ez a vesztük, mert a flash kívülrõl is látható, így le stone course-olhatod õket. Egy golemmel így elintézhetõ vagy 5-10 varázsló, akik közvetlenül nagy falat lennének egy nem csíter karakternek. Zenor the White & Luminatar
Zenor the White & Luminatar
1. Elõször is érdemes elõrelátónak lenni, és azokat a talált cuccokat, amelyek többet érnek, mint a helyükön elférõ arany (gyûrû: 5000, kard 15000 stb.), nem eladni, inkább cipelni arany helyett, és ilyenkor eladni. 2. Ha nincs mit eladni, akkor bizony össze kell szedni az aranyat. Ha olyan játékot kezdtél, ahol a Butcherrel már nem bírsz el, akkor nem sok jót jósolok, mivel mennél lentebb hadakozol, annál jobb cuccokat fogsz találni, és annál több pénzt kapsz értük. 3. Mindent érdemes felcipelni, ha nagyon kell a pénz, de az ég (bocsánat: pokol) szerelmére, identify tekercset nehogy eladj! Úgyis lesz mit azonosítani, és vesztettél vele 75 aranyat! 4. Az a tapasztalatom, hogy a Hell játék Dungeon-jából felhozott cuccokat nem érdemes azonosítani. Azonosítatlanul is érnek mondjuk átlagban 2-300 aranyat, azonosítva se érnek többet 5-600-nál átlagban, és ha hozzávesszük, hogy kb. minden harmadik negatív elõjelet kap, 1 aranyat fog érni, Cain pedig 100-at kér minden azonosításért... 5. A gyûjtött aranyat soha ne vidd magaddal, inkább dobáld le a városban! Nincs annál kínosabb, mint amikor a 120 ezerbõl már 110 összejött és véletlenül meghalsz, amitõl ugyebár pontosan 27500 aranytól búcsúzhatsz el, még ha kimentesz is mindent... Arról már nem is beszélve, hogy ez a mennyiség tekintélyes helyet foglal el pont azoktól a cuccoktól, amiket kihordani szeretnél. 6. Biztos már most is húzós kardot (íjat, botot) használsz, amit egy picivel jobbra szeretnél cserélni, ugye? Nos, tedd félre (ezt ne hagyd a városban, inkább cipeld!!), és szerezz valami olcsó, de viszonylag erõs és tartós fegyvert helyette, hogy a javítási költségek alacsonyabbak legyenek. Arra az idõre ki fogod bírni. Persze ha éppen indestructible fegyvert használsz, akkor nem szóltam :). 7. Errõl jut eszembe: ha már biztos vagy benne, hogy lecserélni szeretnéd valamelyik cuccodat, nézd meg jó elõre, hogy mennyit fog érte adni Griswold (vagy Adria) és kalkuláld bele! Kár kockáztatni. 8. Lehetõleg kerüld a manából való varázslást, hogy a talált löttyöt is el lehessen adni. A varázsló is jobban teszi, ha olyan varázslatokkal dolgozik, amit a talált botok nyújtanak, aztán folyamatosan újratölti. Ettõl persze szépen lemerülnek, de kit érdekel, a banya ugyanannyit ad érte... Des
Des
Módszer íjászoknak Succubusok ellen:
Ha beállsz szorosan a fal mellé, 4-5 kockányira az ajtónyílástól, amin elõtte kikukkantottál, a túloldalról tömött sorokban érkezõ Succubusok általában úgy állnak meg, hogy Te pont le tudd õket nyilazni, az õ Blood Starjaik viszont elakadnak a saroknál, ha egyáltalán küldenek rád. Legfeljebb 1-2 jön így ki az ajtó innensõ oldalára, akármilyen széles is az, azokkal meg könnyen elbánsz. Des
Nem tudom, megfigyeltétek-e, de a Viperák imádnak a négyzetrács átlójában támadni (ami a képernyõn a vízszíntes és a függõleges). Ez a legmeglepõbb, néha én is alig hiszem el, de szinte mindig mûködik: ha jó elõre elkezdesz az átló mentén nyilazni, amikor közelít az undok sereg, a legelsõ lesz, hogy valamelyik belesétál a nyilaidba, és szép sorban követik a többiek. Amikor 3 is halálos tud lenni belõlük, ezzel a módszerrel könnyedén le lehet szedni 10-et is, mindössze két kockát hátrálva. Des
|
||