Lejáratok

A lejáratok az egyéni játékkal ellentétben folyamatosan nyitva állnak, ha a karakter teljesíti a szükséges szint követelményeket, bármelyiken lemehet, a felsõbb szintek bejárása nélkül. 

A templom 
A fõtérrõl balra fölfelé kell haladni jó sokat, hogy elérjünk a templom bejáratához. Pontosabban furcsa módon nem is a bejárat ez, hanem az oltár felõli végen az apszisba vágott nyílás, ami a pincébe vezet. Itt lehet lejutni az 1. szintre, illetve innen lehet megközelíteni a 2-4. szinteket is, vagyis a Pincét. Egyetlen nehézségi fokon sincs szint követelménye, értelemszerûen. 

A pavilon 
A fõtértõl fölfelé kell haladni, hogy eljussunk a kerti pavilonhoz, mely a labirintus 5. szintjéhez visz, s eképpen az 5-8 szint, vagyis a Katakombák célszerû megközelítõ helye. Normál nehézségi fokon legalább 8-as szintû karakter kell ahhoz, hogy lejussunk ide, a nehezebb fokozatokon elég a játék alkezdéséhez szükséges szint.

A szikla 
A fõtértõl balra elindulva, Gillian házát megkerülve a hídon át lehet eljutni a sziklás térségig, ahol a szikla lejárat is van. Ez közvetlenül a 9. szintre, vagyis a Barlang legfelsõ szintjére vezet. Innen közelíthetõk meg a 10-12. szintek is. Normál játékban legalább 13-as kari kell, hogy leengedjen a lejáraton, Nightmare-en és Hell-en nincs külön követelmény.

A meghasadt föld 
A hasadék a labirintus legmélyebb bugyraiba vezet, nevezetesen a Pokol legfelsõ, 13. szintjére, ahonnan aztán lehet tovább menni a 14-16. szintekre. Tulajdonképpen ez az egyedüli kikerülhetetlen szint, hiszen pl. a 8. szintre eljuthatok a 9-esrõl fölfelé is, de a legalsókra csak a 13-ason keresztül. A lejárat közvetlenül Pepin háza mögött található, a fõtértõl balra. Normál játékban csak a 17. szintet elért karakterek mehetnek le, a nehezebb játékokban elég, ha el tudtad kezdeni a játékot.
 

Ezzel az oldallal kapcsolatos véleményedet, észrevételeidet nekem küldd: Des