Szárnyas boszorkák

Állítólag a középkorban boszorkánynak kifejezetten a csinos nõket kiáltották ki, amiben szerepet játszott az is, hogy a feleségek ezzel a potenciális vetélytársat távolították el az útból. Szóval egy boszorkánynak szépnek kell lennie. Hmmm... asszem jól választottunk magyar nevet nekik :-))) Biztos férfiak csinálták ezt a részét a grafikának... Azért ne sokat legeltessétek a szemeteket rajtuk (kivéve természetesen +40-es kari, normál, stb...), nem annyira barátságosak, mint ahogy kinéznek.

Félretéve mindent, ezek az egyszem tangába és hatalmas kiterjesztett szárnyakba öltözött nagymellû démonok elképesztõen meg vannak rajzolva. Ahogy ringatóznak... nade megint elkalandoztam :-)))

A boszorkák, vagy szintén elterjedt nevükön succubusok Blood Star varázslattal támadnak, ami mágia típusú, ezért ha a köpködõ kutyákat még valahogy megúsztad épkézláb mágia ellenállás nélkül, akkor itt az ideje, hogy kicsit tuningolj rajta. Csak a sárga blood start köpködõ adatait szeretném finoman jelezni: a Jarulfban szerényen csak három db I betû van az ellenállóképesség rubrikában, vagyis a kicsike immunis mindenre az égvilágon (jó, igaz, csak hell fokozaton), valamint az élete 1100 bír lenni. Tessék már utána nézni, kinek van ennél nagyobb élete? Segítek: Diablónak! De tud 146-os sebzést is bevinni, igaz, a rezisztencia levesz belõle, de ezt tudják mûvelni 10-en egyszerre, kilométerrõl...

Szóval nem igazán barátkozni valóak, még szerencse, hogy a kék viperákhoz hasonlóan a tizenötösre korlátozódik a felségterületük.

A kolleginák egyébként sorban: 1. testszínû, fekete szárnyakkal, pirosas blood starral (õ a succubus, a névadó), 2. kék, ennek mindene kékes, még a blood starja is, 3. testszínû nagyon piros szárnyakkal, nagyon piros blood starral, és 4. testszínû, nagyon kék szárnyakkal, de nagyon nem kék, hanem sárga blood starral. Õ a labirintus királynõje, szerény véleményem szerint (persze csak a normál szörnyek között). Szóval kicsit összevissza az egész, az elején még nem fogod tudni a lövedék színébõl, hogy ki támad.

Nagyon fontos, hogy a blood star támadása nagyon tág határok között mozog, szinte nulla az alsó érték. úgy vettem észre, hogy általában rájuk férne egy kis célzóvíz, mert noha eltalálnak egybõl, az elsõ találatok még nagyon kicsit sebeznek. Aztán szépen belejönnek, ne bízd el magad, borzasztóan nagyot fognak sebezni késõbb.

A blood star elhord a világ végéig is, de nem túl gyors lövedék, félre lehet ugrani elõle, így nagy csapat boszorkát meg lehet közelíteni cikkcakkban, anélkül, hogy beütnének. Azám, csakhogy az összes olyan szörnyhöz hasonlóan, aki csak lövedékkel támad, ezek is megpróbálnak meglépni, ahogy odaérsz. Az intelligenciájuk e tekintetben változó, de jellemzõ, hogy amikor két lépésre vagy, befejezi a támadást és pucol. Szeretnék utalni az íjász kecskékre, meg a harcos "kellemes" tapasztalataira velük kapcsolatban, na ez ugyanaz pepitában, azzal a különbséggel, hogy a Hell-en jellemzõen nagyobb termek vannak, ahol sokkal könnyebb nagy tömeget összeszedni belõlük. Ezért aztán a harcost jó stratégia nélkül csak az õrületbe kergetik.

Lehetséges módszer például, hogy amikor találkozol velük (harcosról beszélek), megfordulsz, de jól megnézed, mennyire vannak, és bekanyarodsz a legközelebbi sarok mögé, és megállsz egy kockára a saroktól. Jó ritmusérzékkel el lehet találni, mikorra ér oda az elsõ, amelyik egy pillanatra egy kockára lesz tõled, persze ahogy észrevez, már húzna is el, de addig van egy fél másodperced, hogy megakaszd. Ha eltaláltad, már megvárja a következõt. Ez persze még csak egy volt, még így is macera az egész csapatot kivégezni.
Egy másik módszer azon alapul, hogy ha beszorítod a kicsikét a fal mellé, nem fogja tudni azonnal eldönteni, jobbra-e vagy balra-e? Mire elszánja magát, odaérsz. ehhez az kell, hogy pont szembõl támadd, a falra merõlegesen.
Megint másik módszer, ha tökéletesen átlósan tudod beszorítani a sarokba, na onnan nem menekül.
Lehet stone curse-szel is próbálkozni, de az harcosnál igen nagyon manazabáló és emiatt ellenjavallt.

Más a helyzet természetesen a mágusnál, aki bizony kénytelen a sárgákat kõvé dermeszteni, mást nem igazán tud velük kezdeni (hellen, persze).

Az íjász örömünnepet tart, ha valamelyik szinten netán csak boszorkák vannak :-))) Nagyon jól pontoznak ugyanis a kis aranyosok, nyilván azért, mert a másik két kari nem örül ennyire. Sok-sok módszerrel lehet õket nyesni, de a legtriviálisabb: beállsz a sarok mögé úgy öt kockányira, szorosan a fal mellé. Erre a kicsikék beguggolnak a fal síkja mögé, libasorba, ahonnan már látnak, de még nem tudnak meglõni. Ha lõnek is, az beakad a saroknál. nem úgy a te nyílvesszõd! Ha egyet kilõttél, a libasor mögött várakozók közül a helyére lép egy másik :-))) Ezt így, abben a formában csak a két hugic-val lehet megcsinálni, azok ennyire buták. A két nõvér már kissé intelligensebb, azokat nem tartod bent a sarok mögött, veled szemben fognak felsorakozni... de csak annyian, ahányan elférnek :))) A többi még mindig a sarok mögé szorul, és egyáltalán nem mellékes, hogy amikor egy megpusztul, nem kell célbavenni a következõt, mert automatikusan az kapja... :-)))

Az a jajgatás se hasonlít semmihez, amikor az íjász nyomul a boszorkák ellen, egymást próbálják túl-sikongatni :-)))

A boszorkák természetesen démonok, de! de! meglepetés, hogy a piroska állat! Ez teljes mértékben kivétel az összes szörny között, meg ne kérdezzétek, miért van. Persze túl nagy jelentõsége nincs, mert nem hiszem, hogy valaki olyan elvetemült lenne, hogy mondjuk a láncos buzogányát átcserélje kardra, amg végez velük. Csak érdekességként mondom.

Tipikusan a Pokol szörnyei, bár a testszínûek elõfordulnak a Barlang legalsó szintjén is, nem kis riadalmat okozva ezzel, bár nem sok vizet zavarnak, a sok zegzug között nem komoly ellen felek.

Sebességük megegyezik a karakterével, de nagyon nehezen követik, bármi mögé azonnal bekadnak, habár ebben is van némi különbség, az egyre húzósabbak egyre okosabbak.

Képek, adatok róluk az LDD oldalán
 

Ezzel az oldallal kapcsolatos véleményedet, észrevételeidet nekem küldd: Des