Gnómok

Tiszta humor társulat, folyamatosan ökörségeket csinálnak. Két fajta van, kardos és lándzsás, a lándzsás a nála kétszer hosszabb fegyverét maga után vonszolva kacsáz feléd, majd amikor odaér, egy jókora kurjantással megpróbál megbökni vele. A kardos menése se kutya, az pedig felugrik, amikor rád suhint, mert különben nem ér fel... 
Ha rács vagy valami más mögé be vannak zárva, türelmetlenségükben fel-felugrálva, nagyokat kurjantva suhogtatnak a levegõbe.
De a legnagyobb szám, és egyben a legfontosabb jellegzetességük, hogy ha a közelükben megölsz egy másik szörnyet (tökmindegy, milyet), azonnal inukba száll a bátorságuk és eliszkolnak, és csak úgy 10 kockáról fordulnak vissza újra támadni. 

Emiatt a tulajdonságuk miatt nem is igazából tûnik fel, hogy baromi gyorsak! Persze, ha jól megnézed, lazán utolérnek, amit pedig Diablón kívül nem sokan...

Alapszabály, hogy ha uralod a helyzetet, és gyorsítani szeretnéd a játékot, akkor elõször mindig a gnómokat üsd, a csontvázak (zombik stb.) megvárnak. Ha viszont veszélyes a helyzet, akkor feltétlen bármit üss, csak ne gnómot! Nagy könnyebbséget jelent, ha a kis gusztustalanok addig keringenek, amíg te nyugodtan kivégzed a többit.

A 4 fajtájuk tornasorban: barna, sötétkék, piros és halványkék. Mindegyikbõl van mindkét fegyvernem, tehát összesen 8 félével találkozhatsz. Ellenállóképességgel nincsenek nagyon eleresztve, de asszem a pirosnak van egy kicsi tûzre, a halványkéknek pedig villámra.

Állatok, tehát a kardok ütését másfélszeresen kapják, a buzogányokét félszeresen, a többit rendesen.

Az egyes szinttõl kezdve vannak folyamatosan, a halványkék még az ötösön is elõfordul.

Ahogy az illik ezen a szinten, az ajtót nem tudják kinyitni.

Nincsenek nagyon eleresztve ellenálló képességgel, bár a világosszürkének van mágiára némi, de az kit érdekel?

Állatok, tehát a kard ütése másfélszeresét éri ellenük, a buzogányé felét, a többi fegyver rendesen.

Képek, adatok róluk az LDD oldalán
 

Ezzel az oldallal kapcsolatos véleményedet, észrevételeidet nekem küldd: Des